[Persbericht] BalleJaune en Bodet Software Partnerschap
maart 2016

Lees het persbericht

Bodet Software en Netatoo, uitgever van BalleJaune, de leider in het reserveren van racketsportterreinen, kondigen een partnership aan rond hun oplossingen. Clubs zullen zo kunnen genieten van een eenvoudig en efficiënt toegangscontrolesysteem van Bodet Software en, dankzij BalleJaune, van een oplossing aangepast aan de reservatie van tennisbanen en racketsporten.

"BalleJaune is een referentieoplossing voor racketsporten. Wij zijn verheugd om via dit partnerschap geassocieerd te worden met een expert op dit gebied, erkend en geprezen door tennisclubs in heel Frankrijk," legt Cédric Lampin, Marketing Manager bij Bodet Software, uit.

"Bodet Software is een gerenommeerd bedrijf, aanwezig in de lokale en internationale gemeenschap. Het is een expert in toegangscontrole. Ons partnerschap moet ons dus in staat stellen om onze oplossingen in Frankrijk en internationaal aan te bieden, aan een publiek dat we delen met Bodet Software," besluit Philippe Martins, External Relations Manager bij BalleJaune.

Er is een gateway gecreëerd tussen BalleJaune en de Booky-oplossing van Bodet Software, die specifiek gericht is op toegangscontrole voor sportfaciliteiten. Zodra de reservering is gevalideerd, worden de toegangsrechten automatisch bijgewerkt op basis van de gemaakte reservering. Naast de controle van de toegang,

Booky kan ook worden gebruikt om de activering van alarmen, verwarming, verlichting en ventilatie te automatiseren. Met Booky wordt het beheer van de toegang tot sportzalen vereenvoudigd door het vervelende beheer van sleutels te vervangen door contactloze toegangsbadges. Een real time waarschuwingssysteem via e-mail of SMS maakt het mogelijk om gewaarschuwd te worden wanneer een deur open blijft. Dankzij de geïntegreerde geschiedenis kan Booky alle in- en uitgangen volgen, om de toegang beter te controleren en bezettingsstatistieken op te stellen

Lees het persbericht - Contacteer ons voor meer informatie